SELAMAT DATANG




SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI RAGBI MSSM, BAHAGIAN SUKAN, KOKURIKULUM DAN KESENIAN KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA



Wednesday, March 27, 2013

Juara dan Naib juara Kumpulan Mara Ke Pusingan Seterusnya

Pusingan awal bagi Kejohanan Ragbi MSSM 2013 telah pun selesai. Kesemua juara dan naib juara kumpulan akan mara ke perlawanan yang seterusnya esok.

Perlawanan bagi kategori Bawah 12 tahun hari ini mencatatkan keputusan Juara Kumpulan A adalah negeri Melaka dan Naib Juara pula adalah negeri Sabah. Juara Kumpalan B adalah negeri Perak dan Naib Juara adalah negeri Pulau Pinang. Juara Kumpulan C adalah negeri Selangor dan Naib Juara negeri Perlis. Seterusnya Juara Kumpulan D adalah negeri Johor dan Naib Juara negeri Pahang.
Perlawanan bagi kategori Bawah 18 tahun hari ini mencatatkan keputusan Juara Kumpulan A adalah negeri Selangor dan Naib Juara pula adalah negeri Perlis. Juara Kumpalan B adalah Negeri Sembilan dan Naib Juara adalah negeri Kedah. Juara Kumpulan C adalah negeri Perak dan Naib Juara negeri Pahang. Seterusnya Juara Kumpulan D adalah negeri Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Naib Juara negeri Sabah.
Perlawanan suku akhir akan berlangsung esok dan dijangkakan perlawanan akan lebih menarik dan mencabar setiap pasukan yang berjaya mara ke pusingan seterusnya. Diharapkan semua pemain dan jurulatih dapat menumpukan perhatian dan fokus untuk mendapatkan kemenangan pada setiap perlawanan esok.

No comments:

Post a Comment